воскресенье, 1 апреля 2018 г.

ერთი "სვეცკი" პრიმატი

არის ერთი მდედრი ბაბუინი, რომელსაც ახლოს ვიცნობ, ამ ბაბუინს ჭირის დღესავით ეზიზღება ფილოსოფოსები და ასტრონომები, კონკრეტულად კი მე და სულ დამცინის "შე არანორმალურო ინვალიდოო", სამაგიეროდ ძალიან უყვარს ფულის კეთება და ბოზივით ტრაკის ქნევა და ჰგონია თავი "სვეცკი". სულ მლანძღავს და დამცინის, მხოლოდ იმიტომ რომ ვარ ფილოსოფოსი და ასტრონომი. პრინციპში არც კი ესმის ეს ორი საგანი. არც უნდა რომ ესმოდეს. მისთვის ყველაზე მთავარია ფული და ფულით ზომავს ყველაფერს. მისთვის მხოლოდ ისაა კარგი რასაც დიდი ფული მოაქვს. ჰო, კიდევ, ეპილეფტიკებს მაგრად დასცინის. ფინანსურ პირამიდაში მუშაობს და კოსმეტიკის გასაღებით შოულობს ფულს. თავი ქალღმერთი ჰგონია. დედაჩემს ტრაკში უძვრება და მე კი სულში მაშარდავს. პრინციპში ასეთები ბევრი მინახავს, მაგრამ ძნელია როცა ასეთ "გენიალურობას" ლამის ყოველდღე ხედავ. ამოვიდა ყელში ეს დებილოიდი. მისი ჭკუით ვარ სრული უსაქმური ნაგავი, განსაკუთრებით კი იმიტომ რომ დაკავებული ვარ ისეთი საქმით რასაც ღვთაებრივი ფული არ მოაქვს. სხვათაშორის იცის რომ უნივერსიტეტში დაფინანსებით ვსწავლობ და თვითონ კი უსწავლელია, უნივერსიტეტში ვერ ჩააბარა უფულობის გამო და ალბათ უჭკუობის გამოც...

Комментариев нет:

Отправить комментарий