понедельник, 12 января 2015 г.

Γραφικές παραθέσεις κακό

Γραφικές παραθέσεις κακό

Προφήτης Σοφονίας

"Avkhvetav τα πάντα από τη γη, λέγει ο Κύριος.» (Σοφονίας 1-2)
"Avkhvetav άνθρωπο και τα ζώα, τα πουλιά του ουρανού και της θάλασσας τα ψάρια gavkhvetav, και τους σκοπέλους με τους πονηρούς. Θα κόψει την ανθρωπότητα από την επιφάνεια του εδάφους, λέει ο Κύριος. »(Σοφονίας 1-3)
15. Η μέρα είναι η μέρα της οργής, ημέρα της αγωνίας και την αγωνία, την καταστροφή και την ερήμωση, την ημέρα του σκότους και κατήφεια, την ημέρα janghisa και της ομίχλης », (Σοφονίας 1-15)
17. shevachirveb άνθρωποι θα περπατήσει, τον τυφλό, επειδή έχουν αμαρτήσει εναντίον του Κυρίου? Η σκόνη και η κοπριά έχυσαν το αίμα τους - η σάρκα τους »(Σοφονίας 1-17).
18. Ούτε το ασήμι τους ούτε τους σε χρυσό δεν θα τους σώσει από την επερχόμενη καταστροφή από πυρκαγιά, και τη ζήλια του για ολόκληρο τον κόσμο, όπως είναι στην πραγματικότητα μια τρομερή ένα, από όλους τους κατοίκους. »(Σοφονίας 1-18)

5. Δυστυχώς, ελπίζοντας, Cherethite άνθρωποι! Είστε τα λόγια του Κυρίου της Χαναάν, τη γη των Φιλισταίων! Καταστρέψτε και ερήμωσε. »(Σοφονίας 2-5)
6. Γυρίστε σε παράκτια λιβάδια, τους βοσκούς και πρόβατα στέκεται στα διαμερίσματα. »(Σοφονίας 2-6)
7. Το τμήμα αυτό ταιριάζει με το υπόλοιπο του οίκου του Ιούδα. Θα υπάρχουν dzovas, Ασκελόν σπίτια tsamotsvebian βράδυ, επειδή ο Κύριος θα στρέψει την προσοχή του σε αυτά και να επιστρέψει από την εξορία. »(Σοφονίας 2-7)
8. Πώς avsitqvaobdnen ακούσει επέπληξε Μωάβ και οι Αμμωνίτες, πώς διασύρθηκε τους ανθρώπους μου και didgulobdnen σύνορά της. »(Σοφονίας 2-8)
9. Ως εκ τούτου, ζω, λέει ο Κύριος των δυνάμεων, ο Θεός του Ισραήλ, Moab θα γίνει σαν τα Σόδομα και τα Αμμωνίτες που - Γόμορρα, τσουκνίδες, τοποθετήστε το λάκκο αλάτι και την έρημο για πάντα. Απομεινάρι του έθνους μου και τους ανθρώπους μου θα λεηλατηθούν τους danashteni τους κληρονομήσουν. "(Σοφονίας 2-9)
10. Μήπως περιμένατε να υπεροπτική στάση τους, ο Κύριος των δυνάμεων edidgulebodnen ορκωμοσία και του έθνους. »(Σοφονίας 2-10)
11. Ο Κύριος θα είναι χειρότερα για αυτούς, γιατί θα συντρίψει όλο τον κόσμο με τον Θεό, και τον λατρεύουν εξετάσουμε κάθε άνθρωπος στη χώρα του, με τους ανθρώπους του κάθε νησιού. »(Σοφονίας 2-11)
12. Μπορείτε, επίσης, Αιθίοπες, dailakhvrebit σπαθί μου. »(Σοφονίας 2-12)
13. απλώσει το χέρι του προς τα βόρεια, και να καταστρέψει την Ασσυρία και Νινευή gaatialebs, gaakhriokebs ερημιά. »(Σοφονίας 2-13)
6. κατέληξα ανθρώπους μου, λυμαίνονται οχυρά τους. Gavaukatsriele δρόμους τους, έχουν παραμείνει περαστικός, γκρεμίστηκε πόλεις τους. Ο άνθρωπος δεν ήταν, κανείς δεν διαβίωσης. »(Σοφονίας 3-6)
7. Θα ήθελα να πω, αλλά ο φόβος μου, δέχομαι την πειθαρχία? Και έχουν καταστραφεί κατοικία χώρα του, συχνά δεν έχουν damesaja αυτό. Όμως, η σκληρή μοιχεία με τα ήθη τους. »(Σοφονίας 3-7)
8. Ως εκ τούτου, Κρατήστε τον εαυτό σας σε προσδοκία μου, λέγει ο Κύριος, μέχρι σήμερα, με την λεία, για την υπόθεσή μου θα συγκεντρωθούν τα έθνη, για να συγκεντρώσει τα βασίλεια, στην κορυφή της davantkhio θυμό μου, όλο το θυμό μου, επειδή η φωτιά του ζήλου μου να απορροφάται σε όλη τη χώρα. »(Σοφονίας 3 8)


ο προφήτης Μαλαχίας
2. Εάν δεν ακούσετε την καρδιά σας και δεν θα πρέπει να γίνει για να τιμήσει το όνομά μου, λέει ο Κύριος των δυνάμεων, θα σας στείλω την κατάρα, και εγώ θα κατάρα ευλογίες σας. Πρόσκληση προς τα κάτω κακό σε αυτούς, επειδή δεν chagidevt καρδιά. "(Μαλαχίας 2-2)
3. Ιδού, να παρακρατήσει το σπέρμα σου και αντιμετωπίζει τις θυσίες dagaqrit σκαμνί, σκαμνί για τις διακοπές σας, και να φέρουν μαζί του. "(Μαλαχίας 2-3)


ο προφήτης Ησαΐας

4. Δυστυχώς, αμαρτωλό έθνος, αμαρτία επιβαρύνονται οι άνθρωποι? Το κακό γενιά, καταστροφική γιους! Έχουν αφήσει τον Ιεχωβά, έχουν αντιμετωπίζεται ο Άγιος του Ισραήλ με ασέβεια, "(Ησαΐας 1-4)
5. Σε περίπτωση που η dagertqmit ακόμη, ανυπακοή να συνεχίσετε; Ολόκληρο το κεφάλι είναι σε έναν άρρωστο, αδύναμη καρδιά. "(Ησαΐας 1-5)
6. Τοποθετήστε το πόδι της κορυφογραμμής να ακούγεται δεν είναι αρκετό:. Παντού πληγές και έλκη, πληγές πυώδη, και gamourtsqveli sheukhveveli, dauamebeli αλοιφή "(Ησαΐας 1-6)
7. mookhrebulia χώρα σας, οι πόλεις σας καεί, τρώτε μπροστά από αγνώστους και mookhrebulia τομείς, όπως εάν ορδές των στρατιωτών για να διαλύσει. »(Ησαΐας 1-7)
8. Η κόρη της Σιών που έχει απομείνει ως ένα περίπτερο σε έναν αμπελώνα, όπως επιφυλακή στέκεται ως μια πόλη υπό πολιορκία. "(Ησαΐας 1-8)
19. Αν θα είναι υπάκουος και gamgoneni, τρώνε καλό της γης? »(Ησαΐας 1-19)
20. Σε περίπτωση που από μακριά και gaurchdebit, το σπαθί θα φάνε! Επειδή ο Κύριος στόματά μας μιλούν. »(Ησαΐας 1-20)

17. ταπεινώνεται και η ανθρώπινη υπερηφάνεια ταπείνωσε medidureba άνδρες, μόνο ο Κύριος θα είναι υψηλό για την ημέρα. "(Ησαΐας 2-17)
18. κάθε είδωλο και γκρεμίστηκε σε κομμάτια. "(Ησαΐας 2-18)
19. εισάγετε τις γκρεμούς θέα αποστακτήρες και τους τυφλούς και το μεγαλείο του Κυρίου zartekhils φωτεινότητα όταν ο sheimarteba shesazarad. »(Ησαΐας 2-19)
20. Την ημέρα εκείνη, ένας άνθρωπος σε ασημί είδωλά του και χρυσή tkhunelebsa του και νυχτερίδες gadauqris είδωλα, να υποταχθεί να τεθεί σε. "(Ησαΐας 2-20)
21. κάνει τα απόκρημνα βράχια και σπηλιές για να κρύψει από τον Κύριο zartekhils pitalota σπάσει το μεγαλείο και τη λαμπρότητα του sheimarteba της χώρας shesazarad του. "(Ησαΐας 2-21)
22. Πάρτε μακριά από τους ανθρώπους που θα ρουθούνια που οδηγεί την ψυχή, επειδή πηγαίνει χωρίς αρετή; "(Ησαΐας 2-22)

7. Σχηματίζουν το φως και το σκοτάδι δημιουργός, ειρηνοποιού και συμφορά. Εγώ είμαι ο Κύριος, δεν υπάρχει άλλος. "(Ησαΐας 45-7)

3. Το μόνο που vtsuravdi κρασί και τα έθνη κανείς δεν ήταν μαζί μου. Θυμό μου και την οργή μου vtsuravdi vtsnekhavdi, και το αίμα του και που πιτσίλισμα κατά ενδύματα μου, και κληματαριές shevbghale μου. "(Ησαΐας 63-3)
4. Η ημέρα της εκδίκησης είναι στην καρδιά μου, και το έτος εξαργυρωθέντων μου έχει έρθει. "(Ησαΐας 63-4)
5. κοίταξα, και δεν υπήρχε βοηθός, και δεν υπήρχε καμία βοήθεια davikantse: φέρω το χέρι μου και με βοήθησε στο θυμό μου »(Ησαΐας 63-5).
6. davtrgune λαών θυμό και οργή davatvre μου, και το αίμα τους χύθηκε στο έδαφος. "(Ησαΐας 63-6)

ο προφήτης Ναούμ
2. ζηλιάρης και εκδικητικός Θεός είναι ο Κύριος? Εκδικητικό Θεό και riskhviani? Ζηλεύει αφιέρωμα στον αντίπαλο και javrs Κύριος θα πάρει εκδίκηση για τους εχθρούς του. »(Ναούμ 1-2)

Σαμουήλ

Κεφάλαιο Δεκαπέντε
1. Σαμουήλ είπε στον Σαούλ: Ο Κύριος με έστειλε να metskhe Ισραήλ, το έθνος μου, στέφεται. Τώρα ακούω τα λόγια του Κυρίου. »(Samuel 15-1)
2 Έτσι λέει ο Κύριος των δυνάμεων: Θυμάμαι Αμαλήκ σχέσεις με το Ισραήλ, πώς να αποτρέψει το δρόμο από τη γη της Αιγύπτου »(Σαμουήλ 15-2).
3. Τώρα πάει και να κρατήσει την κατάκτηση Αμαλήκ και καταστρέφει ολόκληρη την περιουσία. Μην ανταλλακτικά τον άνδρα και της γυναίκας κομμένα, βρέφος και το θηλασμό, το βόδι και πρόβατο, καμήλα και γαϊδούρι. »(Samuel 15-3)
4. Σαούλ συγκέντρωσε τους ανθρώπους και υπολογίζονται telaim των διακοσίων χιλιάδων πεζικού, συμπεριλαμβανομένων δέκα χιλιάδες Εβραίοι. »(Samuel 15-4)
5. Σαούλ ήρθε στην πόλη και έπεσε σε ενέδρα Αμαληκιτών ". (Samuel 15-5)
6. Ken'ites Σαούλ είπε: Σήκω, και διαχωρίζουν τους εαυτούς σας, αποσύρθηκε από τους Αμαληκίτες, ότι εσείς δεν μπορείτε να καταστρέψουν μαζί τους, λόγω της καλοσύνης που έχετε κάνει όλο το Ισραήλ, όταν ήρθε από την Αίγυπτο. Ken'ites επαναστάτησε εναντίον του Αμαλήκ. »(Samuel 15-6)
7. Ο Σαούλ πάταξε τον Αμαλήκ από την Αβιλά όσο Σιουρ, την Αίγυπτο κατά μήκος αυτό είναι. »(Samuel 15-7)
8. συλληφθεί ζωντανός Αγάγ, το βασιλιά του Αμαλήκ, και όλους τους ανθρώπους του ξίφους. »(Samuel 15-8)

ομιλία

26. Μωυσής στάθηκε στην πύλη του στρατοπέδου και είπε: Σωτήρας ο οποίος, μαζί μου! Και οι Λευίτες συγκεντρώθηκαν μαζί του. "(Έξοδος 32 - 26)
27. Εκείνος τους είπε:. Έτσι λέει ο Κύριος, ο Θεός του Ισραήλ, ψήσιμο Εξοπλίστε όλοι, από την πύλη σε όλο το στρατόπεδο, και να σκοτώσει Ήταν αδελφός του, ένας φίλος ενός φίλου του γείτονά του »(Έξοδος 32-27)
Λευιτικό 28. Η λέξη του ο Μωυσής έκανε, εκείνη την ημέρα περίπου τρεις χιλιάδες άτομα έχασαν τη ζωή τους από τους ανθρώπους. "(Έξοδος 32-28)

Комментариев нет:

Отправить комментарий