воскресенье, 28 января 2018 г.

ულტრაფემინოფაშისტოლიბერასტების კრიტიკა

იცით რას უწოდებენ კრიტიკულ აზროვნებას და პიროვნული აზრის თავისუფალ გამოხატვას ლიბერასტულ ინტერნეტში? "სიძულვილის ენას" და "ქსენოფობიურ დისკრიმინაციას"!
ეს რომ აბსურდია ხვდებით? ანუ მე არ მაქვს უფლება არ მომწონდეს რაღაც და ჩემი კრიტიკული სიტყვა ვთქვა? რა არის ეს? რეპრესიული მორალი და ნაცისტური გერმანიის, ფაშისტური იტალიის და სსრკ–ს თანამედროვე ულტრაფემინოფაშისტოლიბერასტული ვარიანტი. არ მეთანხმებით?? ე.ი. უნდა მიყვარდეს ყველა და ყველაფერი? ანუ მე უნდა დამჩაგრონ? არ თვლით რომ ეს უსამართლობაა?? რითი განსხვავდება ეს მუსოლინის და სტალინის რეპრესიებისგან? არაფრით. თქვენ ქმნით სისტემას სადაც კრძალავთ კრიტიკულ აზროვნებას და აზრის გამოხატვას. ეს არასწორია. იფიქრეთ ამაზე. თუ მე არ მიყვარს პოლიტიკა, კაპიტალიზმი, ეკლესია, მონოთეიზმი, ფემინიზმი და ა.შ. მე ვთვლი რომ მაქვს უფლება როგორც მინდა ისე გამოვხატო ჩემი აზრი და გავაკრიტიკო. მე არ ვარ ვალდებული მომწონდეს ყველა და პირში წყალი ჩავიგუბო. ვერ გამაჩუმებთ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий