понедельник, 22 января 2018 г.

საზიზღარი და იდიოტური მსოფლიო

მეზიზღება უნივერსიტეტი! მეზიზღება სკოლა! მეზიზღება "სწავლა" და "განათლების" დედამოტყნული სისტემა! კუბოში დაგმარხეთ ყველ ვინც ამ სისტემაში ხართ! დებილი სტუდენტები! დებილი "პროფესორები"!!!!!!!!!! დედამოტყნული და გამოსირებული მინისტრები და "პრეზიდენტი"! მეზიზღება მსოფლიო! თქვენ ხართ დარეხვილი "სოციალური" ცხოველები დაციკლულები "სტატუსებზე" და ფარატინა ქაღალდებზე "დიპლომებზე"! ტრაკში შეგთხარეთ თქვენი "დიპლომი"!!!!!!!! მართალი იყო დევიდ აიკი როცა ამბობდა რომ უნივერსიტეტები ანგრევენ ცოდნას! სკოლებსა და უნივერსიტეტებში არაა არავითარი ცოდნა და განათლება! ეგ არაა სწავლა! არაა სწავლა! მე მეზიზღება როცა მაქცევენ ჩარჩოებში და მავალდებულებენ ვიღაც გამოქათამებულ სტატუსიან აკადემიკოსებს და დოქტორებს ვაბარო ანგარიში ყოველ 4 თვეში 38–ჯერ!! სულ გამოყლევდით! მე ეგრე სწავლა არ შემიძლია!!! არა!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! მძულხართ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! მოკვდით ყველა!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! დალპით და გადაშენდით!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! სწავლა არის თვითგანათლება და თვითგანვითარება, როცა ბიბლიოთეკაში მიდიხარ და კითხულობ საინტერესო წიგნებს რომლების წაკითხვა გსიამოვნებს! ანდა როცა მიდიხარ და ყიდულობ წიგნს რომელიც გიყვარს!! ან როცა ინტერნეტში ეძებ და პოულობ შენთვის სასიამოვნო და საინტერესო რაღაცას და ამ რაღაცით გულს იხარებ!!! ანუ ჰედონიზმი არის ბუნების კანონი! რატომ არის ჰედონიზმი ცუდი? და რატომ აგინებთ ზოგიერთები ჰედონისტებს??! რა სიამოვნება ცუდია? დანაშაულია?! რატომ უნდა აკეთოს ადამიანმა ისეთი რამ რაც არაა სასიამოვნო?! მიპასუხეთ თქვე ჩათლახებო!!! რას ხედავთ ცუდს ჰედონიზმში თქვე ძღნერის ნაჭრებო?!! ამის გარდა; შეუძლებელია ბედნიერი განათლება სისტემაში და ჩარჩოებში წესებისა და კანონების მარწუხებში!!!! ესაა როცა ვიღაცის მონა ხარ! რატომ უნდა ვიყო მონა?!!! მე მინდა წავიკითხავ წიგნს მინდა არ წავიკითხავ! მინდა ვნახავ ფილმს მინდა არ ვნახავ! მინდა დავწერ რამე მეცნიერულს ან ფილოსოფიურს მინდა არ დავწერ!! ვისი ტრაკის საქმეა? დიპლომი? სტატუსი? პროფესია?? სამსახური??? გარეკეთ?? რა უღმერთო ანტისულიერი დაუნები ხართ?? არ მაინტერესებს ეს ყველაფერი!! თანამედროვე სოციალური სისტემა ისევე როგორც საუკუნეების წინ არსებული არის სუფთა ნეხვი და აბსურდი!!! არიან ადამიანები რომლებსაც გენეტიკურ დონეზე აქვთ უნარი იარსებონ სისტემაში სადაც არის თავისუფლების შეზღუდვა და არიან ისეთებიც რომლებსაც გენეტიკურ დონეზე არ შეუძლიათ იარსებონ სისტემაში და შეეგუონ ჩარჩოებს და წესებს!!! მე ვარისეთი ადამიანი რომელსაც არ შეუძლია "განათლების" მიღება თავისუფლების შეზღუდვის პირობებში!! მე მაღიზიანებს წესები და დროის ლიმიტი!! მე ეს არ შემიძლია!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! მაგრამ სიცოცხლე მინდა! გამოდის ასეთ უტვინო სისტემაში ვერ ვიქნები? უნდა მოვკვდე?! მეზიზღება ეს დებილური სისტემა!! მე ვარ დებილი?! რატომ?! იმიტომ რომ მინდა მივიღო სიამოვნება ჩემ ჭკუაზე თვითშემეცნებით???????????????????????????????????
მოვკვდები მალე!! მე ჩემი ცოდნის 99% მივიღე სკოლის და უნივერსიტეტის გარეშე! დავდიოდი ნეხვ სკოლაში! და ნეხვ უნივერშიც დავბოდიალობ! მაგრამ ის რაც "მასწავლეს" იქ ან ისედა ვიცოდი ან საერთოდ ფეხებზე მეკიდა!!!!!! თქვენ ჩემთვის არაფერი მოგიციათ!! არაფერი!!! მე მოვითხოვ "განათლების" სისტემის დემონტაჟს და სოციალური ფასეულობების შეცვლას!!! ყელში ამომიხვედით!!!!!!!!!! თქვენ გგონიათ ვინც "სწავლობს" სკოლაში ან უნივერსიტეტში ყველას სიამოვნებს იმის "სწავლა" რასაც იქ "ასწავლიან"???! ვაი თქვენს პატრონს!!! მოგიტყანთ კეთილები!!!! მე მაინტერესებს მხოლოდ: სექსოლოგია, მითოლოგია, ფილოსოფია, თეოლოგია, ანგელოლოგია, დემონოლოგია, ფსიქოლოგია, სოციოლოგია, პოლიტოლოგია, კონსპიროლოგია, ოკულტიზმი, ანიმე, მანგა, კომიქსები, სამეცნიერო ფანტასტიკა, ფენტეზი და დეტექტივები!!! სხვა არაფერი მაინტერესებს!!!! და ეს საკითხებიც მხოლოდ თავისუფალ პირობებში მიყვარს!! რომ მომკლა არაფერს არ "ვისწავლი" იძულებით!!! არა!!!!!!!!!! მე ბევრი ისეთი რამ ვიცი რაც ასობით აკადემიკოსმა და დოქტორანტმა არ იცის!! სტუდენტებმა ხომ ვაფშე! და კიდევ მე უნდა მოტყნან ყოველ 4 თვეში 38–ჯერ ტვინი ამ ღორებმა????????! უარს ვაცხადებ!!!!!!!!!!!!!! ვაპროტესტებ!!!!!!!!!!!!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий