суббота, 24 марта 2018 г.

დავიჯერო მართლა მე ვარ სულელი?

კიდევ ერთი იდიოტი ამპარტავანი, რომელსაც ეზოთერიკა და აღმოსავლური ფილოსოფია მიაჩნია სისულელედ. კიდევ ერთი იდიოტი რომელსაც მიაჩნია რომ პორნო არის "სიბინძურე". კიდევ ერთი იდიოტი რომელმაც მასხრად ამიგდო და ლამის კუბოში ჩამდო იმიტომ რომ ეზოთერიკი ვარ. და ეს "გენიოსი" მუშაობს თსუ-ში. და აქვს "დიპლომი"... 🤨 იდიოტი რომელსაც თავი მეცნიერი ჰგონია და სასაცილოდ არ ჰყოფნის ეზოთერიკა და ალბათ ისიც რომ მე ჯერ "26 წლის პირტიტველა ბავშვი და ლაწირაკი ვარ", რომელიც ბედავს დიპლომიანი მეცნიერის კრიტიკას. ამ კრეტინს ბლოგებიც კი აქვს. და ისეთი კრეტინული ენით წერს თვით მამაზეციერიც კი ტვინს მოიტეხს. ეშმაკს კი გული აერევა... 😁😆😂 გენიალური იმბეცილი, რომელიც თვლის რომ არავის აქვს მისი კრიტიკის უფლება, რადგან ყველაფერი იცის და დიადი სწავლულია... ხოლო ეზოთერიკები და ვაფშე ყველა სხვა ვინც მისნაერი და მისი მაქებარი არაა = სირი...

Комментариев нет:

Отправить комментарий