понедельник, 26 февраля 2018 г.

ბაბილონის გოდოლი, გლობალისტები, ემიგრანტები და პატრიოტები

ზოგიერთები "აზროვნებენ" ასე: კი, ბაბილონის გოდოლის აგებამდე კაცობრიობა ერთიანი იყო, მაგრამ უფალმა დასაჯა ისინი ამპარტავნებისთვის და დაშალა ერებად. მაშასადამე – გლობალიზმი ანუ ადამიანთა გაერთიანების მცდელობა = ცოდვა ანუ უფლის ნების წინააღმდეგ წასვლა. მოდით კიდევ ერთხელ აგიხსნით; მოსეს "უფალი" არაა კეთილი უფალი, ესაა ბოროტი დემონი (კაკოდემონი) ანუ ასტრალური პარაზიტი, პროტოარქონტი ლალდაბაოთი, რომელსაც ქრისტესთან არაფერი აქვს საერთო და ბოლოს და ბოლოს პავლე კოლასელთა მიმართ ეპისტოლეში პირდაპირ წერს: "დღეიდან არაა არც იუდეველი და არც ბერძენი, არც მონა და არც თავისუფალი... დღეიდან თქვენ ყველანი ერთნი ხართ ქრისტეში" აი დაახლოებით ესეთი რამე წერია, და თქვენი აზრით ეს რას ნიშნავს? გლობალიზმს! აი რას! ქრისტეს მოვიდა რათა დაენგრია მოსეს რჯული მოცემული ბოროტი დემონის მიერ რომელმაც თავისი ეგოიზმიდან და სისატიკიდან გამომდინარე ერთიანი კაცობრიობა დაშალა. აქედან გამომდინარე; გლობალიზმი არაა ცოდვა. გლობალიზმი ესაა ბოროტი ცრუღმერთის წინააღმდეგ წასვლა. ადამიანთა გაერთიანება საჭიროა.
 ნაციონალისტებმა გთხოვთ გაანძრიოთ ტვინი და გაიხსენოთ ბაბილონის გოდოლი და ციტატა ბიბლიიდან(!): "ერთპირი იყო მთელი ქვეყანა და ერთ ენაზე მეტყველი". გესმით? აი საიდან მოდის ჩემი გლობალიზმი.
 ჩემი სამშობლო ანუ "პატრია" ესაა დედამიწა (ვიწრო გაგებით) ან სულაც მთელი მულტისამყარო (ფართო გაგებით). შეიგნეთ კრეტინმა ნაციონალისტებმა რომ ჩემი აზროვნება უფრო მაღლა დგას ვიდრე თქვენი. მე უფრო მაღალი დონის ვარ. მე ვარ მეტაფიზიკოსი და თქვენ რა ხართ? :)))
 ემიგრანტები? იცით რა, თუ კიდევ ვინმე ქრისტიანონაცისტი დამიწყებს საუბარს "სამშობლოზე" და "ემიგრანტებზე" საკუთარ თავზე პასუხს არ ვაგებ! რაღაც ცუდს ვიზამ! რატომ? ეს ნაცისტი ვაიპატრიოტები ამბობენ: "რატომ მიდიან სამშობლოდან?!" ან "ქალი ემიგრანტები დააბრუნეთ უკან!" ანდა "სამშობლოდან როგორ უნდა გაიქცე?!" ამაზე ვიტყვი ორ რამეს: 1) მე არ ვარ პატრიოტი და არც არასოდეს ვიქნები! 2) მე ვარ ულტრაგლობალისტი + კოსმოპოლიტი!
ამის გარდა, ჯერ ერთი: რა შენი საქმეა ვინ სად მიდის? ვინ გეკითხება ადამიანს უნდა ვთქვათ საფრანგეთში ან იაპონიაში წასვლა თუ არ უნდა? ვინ გდიხარ შე გნიდა?! მეორეც: "ქალი ემიგრანტი"? რა, პატრიარქალურ ჩმოპატრიოტებს არ მოგწონთ როცა ქალი არის თავისუფალი პიროვნება, რომელიც ისე მიდის სხვა ქვეყანაში რომ თქვენ არ გეკითხებათ ნებართვას?... ჰა ჰა... გავსკდი სიცილით... :)))) მესამეც: რატომ მიდიან? რატომ არ ვაბრუნებთ? :))))) თქვენ საერთოდ გესმით რა მდგომარეობაშია საქართველოს "ეკონომიკა"? თუ გვაქვს საერთოდ ეკონომიკა... და კიდევ "დაბრუნებაზე" ყროყინებთ?! გააფრინეთ სულ?! სად უნდა დაბრუნდნენ ემიგრანტები? დაქცეულ ეკონომიკურ ჭაობში?! რა, "სამშობლოს" კრეტინულ ზე იდეას უნდა შესწირონ მაგ ემიგრანტებმა საკუთარი პირადი კეთილდღეობა და ბედნიერება? :))) უკაცრავად მაგრამ ჩვენ თქვენგან განსხვავებით ვაზროვნებთ ასე: "უბი ბენე, იბი პატრია" რაც ლათინურად ნიშნავს: "სადაც კარგია იქაა სამშობლო!" გასაგებია? :))) ასე რომ შეიტენეთ ერთ ადგილას თქვენი "სამშობლო" და "პატრიოტიზმი"! მე არ ვაპირებ შევწირო თავი დასაღუპად განწირულ ტიტანიკს... :))) შანსი თუ გამოჩნდება თუ საჭიროა ანდრომედეს გალაქტიკაში წავალ და ჯანდაბამდის გზა გგქონიათ თქვენი "პატრიოტებიანად"... ვისაც ეს სიტყვები არ მოსწონს ცივი წყალი დალიოს! :)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий